středa 2. prosince 2015

Originalita

Jak ten zatrolený výrobek prodat? Na každém rohu číhá konkurent se svou alternativou a lidé musejí odrážet marketingové působení všemi dostupnými prostředky od naštvaného položení telefonu až po umístění květináče na hlavu obchodního zástupce z dostatečné výšky. Jako by to nešlo jinak, chytřeji. A ono to jde.
 
 
Nejdříve si lidé čaj připravovali ve fortelných růžích, pak přešli na jednoduché pytlíky, ale ani to jim nestačilo. Je libo pravý indiánský bylinný čaj? Vždyť ten pytlík to sám nabízí - Teapee.
 
 
Výrobky ze dřeva se staly z dřívější takřka jediné možnosti, jak vyrobit nástroje do kuchyně, luxusním produktem, který stojí v kontrastu k levným plastovým variantám. Tak proč nezdůraznit čistě přírodní původ vhodným obalem.
 
 
A když už jsme v kuchyni. Co takhle poctivá domácí práce, koláčky, jako byste právě vytáhli z trouby. Díky důvtipně řešenému balení doslova (jen ten ohřev pravděpodobně není v možnostech kartonové trouby).
 
 
Kvalitně nebo zadarmo! Hřměli dříve přisluhovači marketingu v ulicích, aby patřičně zdramatizovali nabídku. Festina umí dramatizovat elegantněji, kdy je prezentovaná voděodolnost skutečně podávána jako důkaz místo slibů.
 
 
Med se u nás typicky prodává v zaměnitelných zavařovačkách, přitom klasická výstavba úlu si přímo říká o odpovídající zpracování obalu, jehož součástí je i praktický naběrák na med, který po použití zase jednoduše zašroubujete zpátky.

Žádné komentáře:

Okomentovat