středa 5. srpna 2015

Gordický ISIC při nekontinuálním studiu

ISIC prostě potřebujete, pokud jste student. V rámci fakulty Vám otevírá dveře (doslova, ne alegoricky) a umožňuje používat lokální vybavení. Vně fakulty Vám poskytuje velké množství slev, z nichž některé opravdu stojí za opětovné pořizování revalidační přelepky (v případě, kdy už Vám byl ISIC vydán před nějakou dobou). Obecně mohou nastat dvě situace:
 
  • Máte ISIC s revalidační přelepkou - karta platí v rámci fakulty i vně fakulty.
  • Máte ISIC bez revalidační přelepky - karta platí v rámci fakulty, ale nikoliv vně fakulty.
 
Revalidační přelepka se vydává vždy do konce roku (aktuálně 12/2015). A teď si představte situaci, kdy jste přijati ke studiu k červenci 2015 a fakulta už má stažené přelepky do 12/2015, protože se automaticky počítá, že doktorští studenti plynule navazují ve studiu (tudíž neproložili jako já jednotlivá studia praxí). Mám tedy v rámci fakulty platný ISIC, ale vně neplatný, což řeší přelepka, která však už není k dispozici (a bude až pro následné období). Co mi zbývá? Objednat novou kartu, ale:
 
"Balení objednat nelze, jste držitelem aktivní karty. V tomto případě kontaktujte své studijní oddělení."

Podle http://www.isic.cz/ kartu aktivní pochopitelně nemám (takže nikde nemůžu čerpat slevy) a když jsem jim volal, tak mě opětovně odkázali na fakultu, která mi dle nich může jediná vydat:

a) přelepku
b) novou kartu

protože je od nich oprávněný licencovaný ústav. Jak řešit? Aktuálně zkoumám možnost deaktivace mojí současné karty ze strany fakulty, abych si mohl nechat vydat novou s platností i pro zbytek roku. Někdo by řekl, že po tolika letech existence by měl mít ISIC vychytané všechny základní situace, které mohou ve studiu nastat a nemyslím, že jsem jediný, kdo si během studia odskočil k práci.

Aktualizováno - naštěstí máme na studijním oddělení skvělou Jarmilku, která mi původní ISIC deaktivovala a problém je vyřešen :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat