neděle 2. srpna 2015

Kdo a kam?

Comparative statics for Hicksian demand! Krásné téma pro nedělní odpoledne. Když jsem přebíral bakalářský diplom z managementu, říkal jsem si, chtělo by to ještě ing. O dva roky později, když jsem přibíjel na zeď diplom s ing. se mi zdálo, že to je fajn a mohlo by to zatím stačit. Pocítil jsem potřebu vlastní praxe. Ne takové, co jsem získal ještě při škole se specializací na doučování těžkých případů z mikra, makra a matiky, ale takové, kdy bych si mohl říct, že se sám uživím a dokážu se o sebe postarat. 2012 jsem dramaticky odešel z domu (což by samo o sobě vydalo na knihu s romantickou línií a postavou jednoho bezmezného idiota) a začal podnikat na vlastní pěst v tom, co mi po zvážení současných aktiv šlo nejlépe - marketingu. Během roku jsem se stabilizoval, přestěhoval z Brna do Prahy a zaměřil se na podnikové strategie, ala:


(mail aktuální, uvedené číslo už funkční není, při výletu do Skotska jsem si chtěl vyfotit mobilem jeden podezřelý objekt v Loch Ness, když tu náhle.... žbluňk :-) Když už jsem získal dojem, že vím, o čem celá ta ekonomie a strategie podniků v praxi je, začalo mě zajímat rigorozní řízení, jako relativně snadná cesta, jak během roku získat doktorát. A - staniž se - od roku 2013 jsem si mohl říkat Doktor a hladit své ego novým titulem.
 
Jenže hned příští rok po dosažení 200 zpracovaných projektů jsem si začal být jistý, že současné podobě klasické strategické analýzy něco chybí. Je to vratké a často neadresné, což je opozitní tomu, co by mělo. A tak najednou míchám práci a školu s tím vším ostatním. A mohl bych o tom něco napsat. Nejen o tom. Jak mi čas a momentálně pan Hugh Gravelle a jeho Microeconomics dovolí.

Žádné komentáře:

Okomentovat